2008年2月16日 星期六

樣哀


人節本來應該令人快樂的日子, 但可能是令人倍添壓力的一天! 可以想像, 作為女孩子, 當在未知道今年有沒有花收時的幻得幻失的心情是何等難受? 如果已經有了情人, 結果發現他不懂溫柔, 你會何其失望! 如果本來沒有情人, 唯有自己訂花, 還有要裝作若無其事, 假作驚喜, 壓力真大。 最慘是走在路上, 碰到舊情人一相一對, 真是說不出話來! 男人呢? … 拿著一束花在路上跑, 真的很「樣哀」! 送了後還不知她喜不喜歡? 壓力真大。最慘是…錢包又…He! He!

3 則留言:

speeddate.com.hk 提到...

blog主想太多了。

ah-yun 提到...

那只是因為人都總是太在意別人怎樣想和怎樣做。誰說情人節一定要收花收禮物呢﹖是那些賣你花和禮物的人吧。

jane 提到...

agree with yun. 而家好多女仔(包括我自己在內)都唔會咁ga la. 冇人送花咪冇lor, 亦唔會自己送畀自己咁on居. 我都覺得男人揸住扎花都幾樣衰, 普遍女仔可能覺得男人咁先有風度, 但我自己覺得呢d風度係唔等洗.

真正愛情, 係為付出, 唔係為收穫

Search

Google

閉目入神