2008年12月5日 星期五

人類本性


國佬本想拉中國下水, 飛起美元, 中國當然不笨, 美元縱然下跌, 美國還是統一大國, 有事還可以找大佬講數, 歐羅諸國各自維政, 飛起美元要歐羅的風險更大! 何況誰是大老仟還未說得準!

4 則留言:

紅櫻草 提到...

hihi, 我路過架..
不過唔覺意睇左好耐 =P
nice blog =]

(為左留呢個言, 我仲特登開左個ac, 哈, 我之前冇gmail架 =P)

飄浮角落 提到...

Thanks a lot! 我看了你的blog, 也欣賞你對別人和自己的坦白. 你寫了一篇「八年之後」, 我也有一篇「十年」, 看時有點星星相惜, 不過, 我站起來了, 也在此鼓勵你!

http://thinkandgrowth.blogspot.com/2008/01/blog-post_08.html

紅櫻草 提到...

突然地(不知算不算突然),我也站起來了..終於鼓起了勇氣去嘗試,希望我這個決定是對的吧!

很高興認識你啊!你的文字,令人回味 =]

紅櫻草 提到...

想問... 點樣可以追蹤網誌架? XD
我搵唔到個功能 =_=
thanks =]

Search

Google

閉目入神